zondag 28 juni 2009














3 opmerkingen:

  1. Dag Stijn en alle leerlingen,
    Ik heb met veel belangstelling jullie verhalen gelezen...indrukwekkend toch zo'n ervaring...
    Reizen verruimt horizonten en wellicht zullen jullie wat anders kijken naar de vele goede dingen die we hier hebben.
    Gisteren was het schoolfeest, een gezellige, drukke en warme dag..en toen ik 'gambia' hoorde, ben ik vandaag in jullie verhalen gedoken...
    Het gaat jullie allemaal heel goed.
    Francine Goussey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,
    We kunnen lezen dat het jullie goed gaat,ook zien de foto's er chic uit. Ge gaat gelle er goe uit zien as ge terug komt, met zo een bruin kleurke waarschijnlijk.Amuzeert elle daar nog goe,want da ga veel te rap voorbij zijn he! Ale de groetjes aan alleman daar,en we wachten op het verslag. Salukes, de tante van de Stef.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bob, de werken lopen heel vlot met de machines heb ik gelezen.
    Zo te zien worden het weer prachtige speel materialen voor de kinderen daar
    in Gambia. dat hadden we vorig jaar nog niet meegemaakt, he (een as die doorbrak onder de bus).
    Ik ben heel trots op jullie allemaal, omdat jullie die mensen weer nogeens verder helpen, en vooral
    met de nieuwe machines. Die hadden ze daar echt wel nodig, zo zien zij ook nog wat vooruitgang in
    manier van leven. Ik zal zeggen , doe zo verder en vergeet de leerlingen niet mee terug te nemen he!

    PS: denk je nog even aan een djembe voor mij, wanneer er écht geen plaats meer is om er
    één me te brengen mag het ook een beeldje zijn. Ik betaal deze desnoods met intrest terug AUB.
    Wanneer komen jullie terug aan in Aarschot en hoe laat ongeveer.
    Hartelijke groetjes
    Bjorn Torfs.

    BeantwoordenVerwijderen